+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Mezinárodní centrum duchovní obnovy Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 27 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 4.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří

jednotlivec, 5.1.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Čistota a klidné zázemí.

  • Pomalejší obsluha v restauraci

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Martina Henning

dospělý pár, 30.12.2017

Německo

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Sehr geehrtes Team des Mezinárodni Centrum Hejnice, wir bedanken uns für das vortreffliche Essen, das gute Bier, die freundliche Beratung und die angenehme Atmosphäre in ihrem Hause und kommen gerne wieder. Mit freundlichem Gruß Martina und Siegfried Henning

  • Eine kleine Empfehlung sei uns gestattet: Das Personal an Rezeption und im Restaurant sollte etwas englisch oder deutsch sprechen können. Sie sind so aufgeschlossen und sympathisch, dass man gerne mit ihnen sprechen möchte.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • obsluha v restauraci

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 1.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ladislav Seidl

dospělý pár, 27.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Petr Dobry

jednotlivec, 11.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

René Tauber

jednotlivec, 21.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vstřícný, ochotný a milý personál - děvčata na recepci.

  • Atmosféra kláštera velmi příjemná, jen škoda, že je slyšet přes stěny každé slovo, a taky každý nášlap v pokoji nad :-(

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Josef

jednotlivec, 13.6.2017

Nová Paka Česká republika

  • Celkové hodnocení
93 %
  • Pořádek,čistota,klid.

  • Cena.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Ivan

dospělý pár, 25.5.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ludmila Svatková

skupina přátel, 21.5.2017

Sezimovo Ústí Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Místo má úžasnou atmosféru.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 2.1.2017

Deutsch

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Hana

jednotlivec, 16.9.2016

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Místo - velice pěkné místo k podnikání výletů. Pěkně zrekonstruovaný areál. Čisto. Celkem přívětivý personál.

  • Velké zklamání........Ani nevím, kde začít, protože nedostatků bylo bohužel mnoho :-(...... Pobyt v hotelu jsem zakoupila pro svoji matku a její kamarádku (66-leté seniorky) jako dárek. Předem jsem zaplatila 3 noci s polopenzí ve dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou s požadavkem, aby nebyly ubytovány v podkroví, ale ve spodním patře. Vše mi bylo písemně potvrzeno v rezervačním poukaze. Při příjezdu bylo na recepci požadováno zaplacení polopenze, což tedy ženy odmítly, že mají zaplaceno předem. Pokoj dostaly samozřejmě v podkroví, ačkoliv se ohradily, že mají být ubytovány v nižším patře - bylo jim sděleno, že je obsazeno a pokoj dole není. V podkroví vedro jako v pekle a malé okno umístěno nad psacím stolem tak, aby ho mohly otevřít, musely vylézt na psací stůl. Aby bylo možno v pokoji vůbec být, musely mít otevřeno na chodbu a dělat průvan. Pokojíček maličkatý, sotva se dalo v něm otočit - budiž - je to bývalý klášter - komůrky byly asi malé, ale přistýlka by se tam určitě nevešla. Jídlo - první večer chuťové dobré (pouze hlavní chod, polévka se nepodávala) - kuřecí kapsa + brambory. V restauraci všeho všudy 8 osob, na zahradě cca 15 osob na nějaké akci. Druhý den snídaně - skromnější, budiž. Ovšem nápoje pouze 2 džbány džusu pro cca 15 osob a byly doplněny pouze 1x, když byl personál požádán. Byla jsem samozřejmě rozčilená a tak jsem se vydala vše zkontrolovat. Přijela jsem v podvečer s dcerou a šly jsme i na večeři do hotelové restaurace. Seniorky vůbec nevěděly, co dostanou k večeři v rámci polopenze (čekala bych, že se jich u snídaně zeptají, resp.nabídnou, co by mohly večer dostat). Já s dcerou jsme si objednaly z jídelního lístku (salát ceasar a kuřecí nugety s coleslawem). V restauraci byly kromě nás pouze 2 osoby, takže nevím, kde byly všichni ti lidé, co obsadili celý hotel, že naše seniorky nemohly dostat pokoj v spodním patře. Na parkovišti všeho všudy 5 aut. Ale zpět k jídlu - naše jídlo bylo moc dobré v cenové relaci cca 90-120 kč. Čerstvé, super. Ale jídlo v rámci polopenze - katastrofa - těstoviny se smetanovou omačkou a houbami - gramáž tak hodna dětské porce a chuťově hrůza - hořké houby,brrr..... Prostě špatné - dělalo to na mě dojem, že co zbylo, tak to jim dali. Nepochopím jednu věc, jestliže je večeře v hodnotě 100 kč, proč hostům neřeknou, ať si vyberou z lístku jídlo v této hodnotě a případný rozdíl doplatí? Já houby moc nejím a třeba toto jídlo bych si vůbec neobjednala. Vyjednala jsem tedy, že poslední večer si vyberou z lístku na co mají chuť a rozdíl si doplatí. S tím nebyl vůbec problém - paní na recepci našemu požadavku bez problému vyhověla....... Navštívili jsem i pokojíček v podroví a v 19 hodin v něm opravdu bylo vedrou k padnutí..... Úroveň snídaně od prvního dne bohužel postupně také upadala..... Ovšem korunu všemu nasadil poslední den, když se šly ženy odubytovat, tak na nich bylo požadováno, aby zaplatili celou částku za pobyt!!!!! Tedy to, co jsem zaplatila řádně předem. Že to tam nemají apod. Tak to mě teda opravdu dostalo...........Opět předložily ubytovací poukaz a když si paní recepční poukaz okopírovala, tak byly tedy "propuštěny"......... Takto jsem si teda skutečně svůj dárek nepředstavovala.....Jsem zklamaná a mrzí mě, že tak pěkné místo nemohu nikomu doporučit. Uvažovala jsem, že hotel doporučím větší skupince svých přátel z Německa, ale rozhodně nebudu riskovat......... Myslím, že každý host si zaslouží svou pozornost a měl by se mu personál věnovat, tak jak je to běžné v zahraničí.......tady to je pravěk.....

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Roll Bohuslav

skupina přátel, 13.8.2016

Chomutov Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • ochotný personál Doporučuji i svým známým.

  • Bohužel restaurační personál je nekvalifikovaný, i když je jim nutno přiznat snahu. Jídlo - filet z pstruha - byl z polotovaru a tedy i s kostmi, což by přípravě z celého pstruha v kuchyni jistě bylo perfektní. Jako pracovník v učňovském školství vím,, že je problém sehnat kvalifikovanou sílu kuchař a číšník, servírka.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 31.7.2016

Německo

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Bičíková Marie

dospělý pár, 3.1.2016

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vážení přátelé, dovoluji si vám poděkovat za skvělý pobyt. Nejvíce jsem oceňovali laskavost a vstřícnost personálu, čistotu a dále tolik potřebný klid.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 1.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Březinová Jana

dospělý pár, 24.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Bydlení v MCDO hodnotíme velmi kladně, příště bychom ale nechtěli bydlet v mansardovém pokoji (těžký půdní vzduch, na štěstí náš týden nebyl extrémně horký, pak by se tam snad ani bydlet nedalo). Oproti našemu pobytu před 2 lety se velmi zlepšily služby a hlavně hotelová kuchyně, škoda ale, že nemá stravování ve vašem zařízení nějakou reklamu v Hejnicích a turisticky atraktivních místech! Určitě by našlo své vděčné strávníky! I pobyt u vás je většině příznivců Jizerských hor skrytý a nikdy o MCDO neslyšeli. Škoda pro ně i pro vás!!! Jsme vaši velcí příznivci, pobyt u vás je pro nás vždy úžasný (klášter má neuvěřitelný genius loci) a zase rádi přijedeme. Jana a Josef Březinovi

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8